Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ekzémová strategie

S ekzémovou strategií se dostanu všude. Slovy blízkého přítele, který na mě dlouze a pronikavě hledí svým hypnotickým pohledem jestřába v akci, pod nímž se měním v bílou myšku, svolnou a odevzdanou: "Drahá, ty jsi jako ekzém."

Brrr, při té představě jsem se celá otřásla. Jak neestetické! Některé věci zkrátka striktně podléhají mým pevným zásadám a ještě pevnějším estetickým kritériím. Bez debat. Pak jsem o tom ale začala více přemýšlet. De profundis. A začala jsem se z hlubin sebe sama tichounce usmívat. Možná by to mohlo mít své jisté výhody. Možná bych mohla tuto svou zvláštní osobnostní kvalitu, která je na trhu práce nedostatkovým zbožím, kreativně přerámcovat do nevinné a proto odzbrojující a stejně tak účinné strategie a přitom netáhnout jen jednou figurkou ale hned všemi naráz. A možná že bych tím mohla i někomu prospět. Pourquoi non? Ça dépend.

Odjakživa mě fascinovala rafinovaná ženská špionáž. Špičkově odvedená práce. Jména jako Mata Hari nebo Stephanie von Hohenlohe. Jak jen to ty holky dělaly? Nejen že dostaly všechno to, co chtěly, ale hlavně se dostaly všude tam, kam chtěly. A otázce přesného místopisu jejich přesně namířeného úsilí ponechávám na tomto místě záměrně doširoka rozevřené dveře. Jen račte vejít, pořádně se kolem sebe rozhlédněte a nasávejte jako dobře vyždímaná houba. Je to jednoduché. A chytré. Precizní. Chcete proniknout do elitní společnosti? Dostat se k utajeným a proto strategicky významným informacím? Či jen zanechat vedle oslnivého dojmu i nesmazatelnou stopu? Pro začínající špionku je třeba si velmi rychle - a pokud možno okamžitě - uvědomit, že informace jsou hned za časem a důvěrou nejcennější komodita. Představují čisté aktivum v podobě měňavého a nepolapitelného fluida. Ani angličtina neví, co si s tím počít. Pro označení jejich množství užívá prosté "piece of information". Tedy jakýkoli jednolitý kus informace, monolit, kus poctivýho zboží, prostě jeden dobrej PIECE. A právě po tom jdu. Mimoto jsem si vytyčila přesnou lokalizaci nezachytitelnou jakoukoli GPS.

Chci se ti dostat pod kůži. Tam jsem ještě nebyla.

 A že už jsem pronikla na spoustu zajímavých míst. Beru to namátkou, přičemž pořadí neurčuje přiřazenou prioritu - Úřad vlády, HUB, Člověk v tísni, punkové kapely, chrámový sbor, Česko-francouzský klub, JABOK, UJEP, UJAK, ŠOV, MPSV, hermetické spolky, divadelní spolky, jezdecké spolky, jazykové školy, jiné školy, akademická půda, církevní organizace, místní samosprávné celky, vedení místních samosprávných celků, zahraniční partneři a poslední enklávy odporu, zahraniční partneři. A to jsem záměrně vynechala sociální sítě, na jejichž pavučinkově jemná vlákna jsem se již dávno napojila. Ad hoc i ad absurdum.

Věřte mi. Úplně nejlepší je proniknout všude a objevit se na všech místech zároveň, obsadit všechny klíčové pozice. A provést to ve chvíli těsně po koupání, kdy je kůže nejcitlivější a pěkně zrůžovělá. Chvíli tě to bude svědět tady a pak zase tam a pak tady i tam. A pak úplně všude. Přesně to je má strategická výhoda. Má rafinovaná mise špionky-elévky. Ještě jsem to nezkusila do nějakého řádu s vysokým stupněm utajení. OTTO? Golden Dawn? Svobodné zednářky? Nezávislé návrhářky? Další návrhy???

Očekávejte mě s dobře promazanou mastičkou. A objednejte se včas na kožním.

 

Autor: Lada Šůláková | čtvrtek 10.1.2019 17:14 | karma článku: 4,93 | přečteno: 178x
  • Další články autora

Lada Šůláková

Přijde mi proklatě sexy finanční žargon

Přijde mi proklatě sexy finanční žargon. Finanční svět již méně (zcela zvláštní odrůdou jsou pak bankéři a investoři). Samotnou mě to překvapuje, u sebe bych podobnou zvrhlost nikdy neočekávala.

5.11.2018 v 20:21 | Karma: 3,64 | Přečteno: 133x | Diskuse| Miniblogy

Lada Šůláková

Imaginární disky

"Tak to je teda něco!", pomyslela jsem si, když jsem nedávno narazila v jakémsi vědeckém časopise (bůhví jak se mi dostal do rukou) na informaci, jak se housenka proměňuje v motýla. 

4.12.2014 v 19:40 | Karma: 6,80 | Přečteno: 362x | Diskuse| Ostatní

Lada Šůláková

Udělej svého muže

Jednou už jsem o tom psala, ale pro jistotu to ještě ráda zopakuji - žena muže buď udělá, nebo ho zničí. Záleží to jen na ní, na velikosti jejího srdce a čistotě jejího záměru. Na pozadí odvážných činů mnoha mužů je PRÁVĚ ONA.

27.6.2014 v 10:08 | Karma: 14,69 | Přečteno: 1110x | Diskuse| Ostatní

Lada Šůláková

Usedni dnes se mnou v červeném stanu

Sdílím krásnou a čistou vizi jedné své blízké duše o posvátném místě pro ženy plném porozumění, něhy, vnitřní síly a odvahy být zranitelná, kde bychom se mohly navzájem očistit, odpočinout si a posbírat hlubokou moudrost.

25.6.2014 v 17:43 | Karma: 7,21 | Přečteno: 359x | Diskuse| Ostatní

Lada Šůláková

Lady with a class

Inspirovalo mě prohlášení, pod které bych se bez zaváhání podepsala s neskrývanou vášní a svým Parkerem vyloženým jemnou perletí, pro kterou mám odjakživa slabost. Be girl with a mind, woman with an attitude, lady with a class.

3.6.2014 v 21:45 | Karma: 7,26 | Přečteno: 404x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Pokleknete a budete prosit. Generál slíbil zničit NATO do roku 2030

24. dubna 2024  21:21

Velitel čečenských sil bojujících na Ukrajině a věrný obdivovatel ruského prezidenta Vladimira...

Počkej na mě! Vyprovodil tátu do války, jeho fotka otevírala peněženky

1. května 2024

Seriál Jeho rozzářená tvář bývala za druhé světové války vystavena v každé třídě a kanadským žáčkům...

Bijec migrantů živoří. Salvini zamrzl v minulosti, spásu hledá v bájném mostu

1. května 2024

Premium Někdejší hvězda italské krajní pravice Matteo Salvini politicky živoří. Jeho strana Liga před...

Strach z problémového nájmu? Majitelé bytů mají získat garanci za nájemníky

1. května 2024

Premium Stát chce motivovat majitele nemovitostí k poskytování bydlení i rizikovým nájemcům. Pronajímatelé...

Dvacet let v Unii řečí čísel. Češi dominují v kaprech, letí také Erasmus

1. května 2024

Dvě dekády po vstupu do Evropské unie je co se týče peněz Česko více než bilion korun v plusu. Z...

  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1098x
Jsem satiriánský psychoterapeut s osobní zkušeností vysoké citlivosti (HSP). Píšu, tančím, muzicíruju, sbírám po kopcích bylinky, chovám Sphynxe, jsem zarytý frankofil a módní nadšenec. Fascinuje mě nezměrná krása, křehkost a hloubka lidské duše. 

www.ladeni-duse.mozello.cz

Seznam rubrik