Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hodně štěstí při výchově mužů v Čechách. R^

Ta poslední věta mi připomněla jednu citaci z Ibsena, v níž Boygen (příšerka) říká na adresu Peera Gynta: "Byl příliš silný. Stály za ním ženy".

0 0
možnosti

k tomu, co jste napsala... myslím, že takto by se dospělá a vyspělá žena vyjadřovala o svém vztahu ke svým dětem... to, co popisujete (formaci svého muže) už před vám zvládla jiná žena... a ještě něco, myslet si, že můžete svého muže měnit je podle mého buď důkaz extrémní naivity, nebo přebujelého ega...

1 0
možnosti

mě by stejně docela zajímalo, co vy máte za práci nebo spíš na práci...

1 0
možnosti

Tvl. to jsou ale sracky 👎👎😔

0 0
možnosti

T19o81m20a45s 91V44a10r80g40a

27. 6. 2014 14:00

Díky za pěkný text, já ho vnímám jako nepřímý kompliment.

Myslím si totiž tosamý a říkám to trochu jiným způsobem. Já tvrdím, že určující pro vztah je VŽDY co dělá v tom vztahu ŽENA, a nikdy ne naopak. :-)

0 1
možnosti

Musím čtenářky a pisatelku varovat: může se vám stát, že muže děláte projinou, takového dokonaléhu vám odloudí nějaká jezinka vy jste bezmocná, už se mi to stalo, proto svůj "diamant" neleštím.Holky, bacha na to !!

1 2
možnosti

Pak se Váš diamant oženil špatně.

1 1
možnosti

Tohle se mi moc líbí, karma :-)

0 1
možnosti

Výběr tetování a obcházení tetovacích studií se svým mužem patří mezi má největší potěšení. Jednou jsem s ním proseděla pět hodin, než to měl celé hotové. Stejně tak zbožňuji pánská kadeřnictví a pocit, když se mé prsty probírají čerstvě ostříhanými vlasy. Já je neukrývám, já je vybízím!;-)

0 1
možnosti

Z tohoto pohledu to chápu, ale rozhodně bych se vymezil v tom, že výběr bude na mne.:-) Archetypálně i historicky je to mužovo rozhodnutí, jeho rituál. V moderní době něco jako když žena leze do tanku. Ano může, ano zvládne to, ale Vám v článku přece šlo ho udělat, nikoliv opak.;-)

2 0
možnosti

R^Lze s tím souhlasit, ale nikoho to nelze naučit. Je to uvnitř člověka. Je to pohádka štěstí, lásky, respektu, rozumu, individuality a intelektu osobností.

2 0
možnosti

Souhlasím, tedy kromě výběru tetování. A teď práskněte, kde ty ženy ukrýváte;-D.

2 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1098x
Jsem satiriánský psychoterapeut s osobní zkušeností vysoké citlivosti (HSP). Píšu, tančím, muzicíruju, sbírám po kopcích bylinky, chovám Sphynxe, jsem zarytý frankofil a módní nadšenec. Fascinuje mě nezměrná krása, křehkost a hloubka lidské duše. 

www.ladeni-duse.mozello.cz

Seznam rubrik