Lada Šůláková

Ekzémová strategie

S ekzémovou strategií se dostanu všude. Slovy blízkého přítele, který na mě dlouze a pronikavě hledí svým hypnotickým pohledem jestřába v akci, pod nímž se měním v bílou myšku, svolnou a odevzdanou: "Drahá, ty jsi jako ekzém."

10.1.2019 v 17:14 | Karma článku: 3.99 | Přečteno: 173 | Diskuse

Lada Šůláková

Přijde mi proklatě sexy finanční žargon

Přijde mi proklatě sexy finanční žargon. Finanční svět již méně (zcela zvláštní odrůdou jsou pak bankéři a investoři). Samotnou mě to překvapuje, u sebe bych podobnou zvrhlost nikdy neočekávala.

5.11.2018 v 20:21 | Karma článku: 3.64 | Přečteno: 130 | Diskuse

Lada Šůláková

Imaginární disky

"Tak to je teda něco!", pomyslela jsem si, když jsem nedávno narazila v jakémsi vědeckém časopise (bůhví jak se mi dostal do rukou) na informaci, jak se housenka proměňuje v motýla. 

4.12.2014 v 19:40 | Karma článku: 6.80 | Přečteno: 359 | Diskuse

Lada Šůláková

Udělej svého muže

Jednou už jsem o tom psala, ale pro jistotu to ještě ráda zopakuji - žena muže buď udělá, nebo ho zničí. Záleží to jen na ní, na velikosti jejího srdce a čistotě jejího záměru. Na pozadí odvážných činů mnoha mužů je PRÁVĚ ONA.

27.6.2014 v 10:08 | Karma článku: 14.69 | Přečteno: 1108 | Diskuse

Lada Šůláková

Usedni dnes se mnou v červeném stanu

Sdílím krásnou a čistou vizi jedné své blízké duše o posvátném místě pro ženy plném porozumění, něhy, vnitřní síly a odvahy být zranitelná, kde bychom se mohly navzájem očistit, odpočinout si a posbírat hlubokou moudrost.

25.6.2014 v 17:43 | Karma článku: 7.21 | Přečteno: 356 | Diskuse

Lada Šůláková

Lady with a class

Inspirovalo mě prohlášení, pod které bych se bez zaváhání podepsala s neskrývanou vášní a svým Parkerem vyloženým jemnou perletí, pro kterou mám odjakživa slabost. Be girl with a mind, woman with an attitude, lady with a class.

3.6.2014 v 21:45 | Karma článku: 7.26 | Přečteno: 402 | Diskuse

Lada Šůláková

If I can´t express myself, I will die

"If I can ́t express myself, I ́ll die", řekl mladičký génius s odhodláním, které nepřipouští porážku. Natožpak kompromis v podobě rozplizlé břečky bez tvaru a tudíž bez charakteru. 

21.5.2014 v 21:40 | Karma článku: 6.07 | Přečteno: 278 | Diskuse

Lada Šůláková

Brand New Word

Nepřekoukli jste se. Ani jsem neudělala chybu. Ve vší úctě k panu Huxleymu, jehož mocného ducha a průkopnických myšlenek si vážím, si zde dovoluji jistojistě tvrdit, že vědomý a kultivovaný branding nesený vášní je vším. Howgh.

6.5.2014 v 19:32 | Karma článku: 6.50 | Přečteno: 272 | Diskuse

Lada Šůláková

Troufalka

Troufalka se dostane k ledasčemu. Pokud se rozhodne si to správně zařídit, abych byla přesná. Skulinka se pootevřela a Jí teď stačí jen dva drápky na zachycení. A špička luxusního střevíčku na min. dvaceticentimetrovém podpatku.

6.5.2014 v 17:40 | Karma článku: 6.66 | Přečteno: 473 | Diskuse

Lada Šůláková

Pas de deux

Vždycky jde o souhru ve dvou. O maximální důvěru bez podmínek a beze slov. Když mě nebudeš držet, spadnu. Když ti nebudu věřit, nepustím se. Udělám piruetu, když ty mi uděláš prostor. 

25.2.2014 v 20:45 | Karma článku: 20.63 | Přečteno: 3219 | Diskuse

Lada Šůláková

Jsem umanutá

Jsem umanutá jako mezek a nestydím se za to. Už Vám někdy řekli, že něco nejde? Nebo že zrovna teď se to teda vážně nehodí? Že pro to není vhodná doba? Že nejsou zdroje? Že je přece ta krize? A že lidi toho prostě mají moc? 

27.1.2014 v 22:15 | Karma článku: 9.18 | Přečteno: 473 | Diskuse

Lada Šůláková

Tančete, tančete

Znovu stojím na scéně. Je zázrak, že jsem nakonec sebrala sílu se na ni znovu postavit. Důvěrně hladím taneční lino a bezmyšlenkovitě se protahuji v naučeném sledu pohybů. Mám na sobě černý trikot a piškoty. Zhluboka se nadechnu.

29.12.2013 v 19:05 | Karma článku: 7.13 | Přečteno: 361 | Diskuse

Lada Šůláková

Zima je čas obnažených kostí

Zima je čas obnažených kostí. Ohlodaných až na morek. A kdo si myslí něco jiného, lže si do kapsy. Všechny listy už stačily opadat a zůstaly jen holé větve křičící svou smutnou pravdu, že se kolo načas zastavilo a mlýn nemele.

18.12.2013 v 11:20 | Karma článku: 7.29 | Přečteno: 406 | Diskuse

Lada Šůláková

Co mě naučila Edith

Když se onehdy zeptala jedna novinářka Edith Piaf (sedící na pláži a vesele kmitající jehlicemi), co by vzkázala všem ženám na světě, kdyby to měla být jen jedna jediná věc, odpověděla prostě MILUJ. Pro jistotu to 3 x zopakovala.

29.11.2013 v 21:15 | Karma článku: 5.47 | Přečteno: 325 | Diskuse

Lada Šůláková

Sedím v pokoji s Virginií Woolf a naslouchám tikotu hodin

Sedím v pokoji s Virginií Woolf a naslouchám tikotu hodin. Sedíme spolu v němém souznění. Každá marnivě zabořená do starého ušáku a zahalená dýmem z dobře uleželých doutníků, které pomalu převalujeme v puse. 

1.11.2013 v 20:40 | Karma článku: 4.93 | Přečteno: 211 | Diskuse

Lada Šůláková

Šiju si svůj bitevní kabát a zpívám si přitom

Šiju si svůj bitevní kabát a zpívám si přitom. Vážně, bez keců. Jak takový pořádný bitevní kabát může vypadat a k čemu je vlastně dobrý? Ve zkratce, snese na sobě úplně všechno. Všechny vaše šrámy, které jste během života utrpěli.

17.10.2013 v 12:00 | Karma článku: 6.47 | Přečteno: 393 | Diskuse

Lada Šůláková

Víla v kanadách

Dlouze a zpytavě si prohlížela svůj obraz v zrcadle, kde se ještě v pozadí ztrácel mihotavý svit měsíčního kamene. V tichém a poklidném rozjímání skenovala samu sebe a zaznamenala poněkud neobvyklou vizáž. Tak tohle jsem teď já.

6.10.2013 v 17:20 | Karma článku: 8.39 | Přečteno: 640 | Diskuse

Lada Šůláková

Páře se to a praská ve švech

Páře se to a praská ve švech. Doslova. Nějakou dobu už o tom přemýšlím. Možná, že přemýšlím až příliš a za chvíli by mě uštvali neodbytní psi rozumu se všemi svými PROČ a ALE. Někdy je nejlepší to prostě nechat. LET IT BE.

21.9.2013 v 21:50 | Karma článku: 6.04 | Přečteno: 644 | Diskuse

Lada Šůláková

Slepený slepinec

Slepený slepinec se objeví všude tam, kde alespoň na chvíli zavládne kolektivní mysl. Vlastní smysl tohoto počínání by vydal na samostatnou úvahu. Vysledovala jsem v tom však ne nezajímavou zákonitost. 

10.9.2013 v 17:00 | Karma článku: 9.38 | Přečteno: 374 | Diskuse

Lada Šůláková

Muž s černými brýlemi v obleku od Armaniho

Muž s černými brýlemi v obleku od Armaniho sedí na lavičce uprostřed atletického stadionu a pozoruje mě ostřížím zrakem jasnozřivého orla. Vím, že je tu speciálně kvůli mně. 

11.7.2013 v 13:37 | Karma článku: 9.06 | Přečteno: 1188 | Diskuse
Počet článků 20 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 589

Jsem satiriánský psychoterapeut s osobní zkušeností vysoké citlivosti (HSP). Píšu, tančím, muzicíruju, sbírám po kopcích bylinky, chovám Sphynxe, jsem zarytý frankofil a módní nadšenec. Fascinuje mě nezměrná krása, křehkost a hloubka lidské duše. 

www.ladeni-duse.mozello.cz