Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Muž s černými brýlemi v obleku od Armaniho

Muž s černými brýlemi v obleku od Armaniho sedí na lavičce uprostřed atletického stadionu a pozoruje mě ostřížím zrakem jasnozřivého orla. Vím, že je tu speciálně kvůli mně. 

V duchu hodnotí se svými brilantními pozorovacími a analytickými schopnostmi, jimiž je nadmíru obdařen, každý můj pohyb, techniku jeho provedení, precizní koordinaci nádechu a výdechu a celkový dojem, který v něm svým během vyvolávám.

Když probíhám kolem něj, dávám do toho všechno. Nedovolím si ubrat ani o setinu svých možností. Jedu nadoraz, dosáhla jsem svého limitu a překročila ho. Čas se zpomaluje ve shodě s teorií relativity a já jsem pro tuto chvíli dokonale synchronizovaný a výkonný robot vědomý si každé konsekvence svého pohybu a zároveň se na sebe dívám z nadhledu. Vidím celkový obraz, který mě osvobozuje a zároveň chrání před tím jeho. V setině vteřiny se na něj podívám, ale jeho černé brýle mi vrací jen můj vlastní odraz. Jsem naprosto soustředěná a dá se říct, že i klidná, ale pocit štěstí jsem nechala kdesi na startovních blocích. Běžím o … o co vlastně? O jeho uznání, svou sebeúctu a definitivní potvrzení, že jsem dobrá? Dobrá pro koho?

Pak na to přijdu v jasném záblesku vědomí při prudkém nádechu. Zčistajasna. Běžím pro radost a nezávisle na tobě. To poznání mě donutí prudce zastavit. Zvíří se prach, antuka odletuje ve vířivých spirálách, až se ocitám v chráněném prostoru oka hurikánu. Kdo se teď dívá upřeněji? A kdo koho pozoruje?

Trénoval jsi mě dlouho a dobře. Ale proč?

Ráno vstávám jako přejetá parním válcem a bourám, jak je mým dobrým zvykem, do prvních dveří, na které narazím. Problém mi dělá i najíst se příborem. Do odpadkového koše se nikdy netrefím napoprvé. Koordinaci dlouhodobě nezvládám. S výjimkou tance, tam ji mám kupodivu zvládnutou s precizní bravurou. Zázraky se občas dějí.

Už dlouho jsem si nepsala sny. Zase začnu. A pak si půjdu zaběhat. Čistě sama sobě pro radost.

Autor: Lada Šůláková | čtvrtek 11.7.2013 13:37 | karma článku: 9,06 | přečteno: 1191x
  • Další články autora

Lada Šůláková

Ekzémová strategie

S ekzémovou strategií se dostanu všude. Slovy blízkého přítele, který na mě dlouze a pronikavě hledí svým hypnotickým pohledem jestřába v akci, pod nímž se měním v bílou myšku, svolnou a odevzdanou: "Drahá, ty jsi jako ekzém."

10.1.2019 v 17:14 | Karma: 4,93 | Přečteno: 177x | Diskuse| Miniblogy

Lada Šůláková

Přijde mi proklatě sexy finanční žargon

Přijde mi proklatě sexy finanční žargon. Finanční svět již méně (zcela zvláštní odrůdou jsou pak bankéři a investoři). Samotnou mě to překvapuje, u sebe bych podobnou zvrhlost nikdy neočekávala.

5.11.2018 v 20:21 | Karma: 3,64 | Přečteno: 133x | Diskuse| Miniblogy

Lada Šůláková

Imaginární disky

"Tak to je teda něco!", pomyslela jsem si, když jsem nedávno narazila v jakémsi vědeckém časopise (bůhví jak se mi dostal do rukou) na informaci, jak se housenka proměňuje v motýla. 

4.12.2014 v 19:40 | Karma: 6,80 | Přečteno: 362x | Diskuse| Ostatní

Lada Šůláková

Udělej svého muže

Jednou už jsem o tom psala, ale pro jistotu to ještě ráda zopakuji - žena muže buď udělá, nebo ho zničí. Záleží to jen na ní, na velikosti jejího srdce a čistotě jejího záměru. Na pozadí odvážných činů mnoha mužů je PRÁVĚ ONA.

27.6.2014 v 10:08 | Karma: 14,69 | Přečteno: 1110x | Diskuse| Ostatní

Lada Šůláková

Usedni dnes se mnou v červeném stanu

Sdílím krásnou a čistou vizi jedné své blízké duše o posvátném místě pro ženy plném porozumění, něhy, vnitřní síly a odvahy být zranitelná, kde bychom se mohly navzájem očistit, odpočinout si a posbírat hlubokou moudrost.

25.6.2014 v 17:43 | Karma: 7,21 | Přečteno: 359x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Při požáru v bytovém domě v Praze zemřel člověk, na místo vyrazil i speciál Fénix

28. dubna 2024  9:28

Při ranním požáru v bytovém domě v Praze zemřel člověk. Sedm dalších lidí muselo být evakuováno,...

Irák schválil nový zákon proti homosexualitě, hrozí za ni až 15 let vězení

28. dubna 2024  8:40

Irácký parlament v sobotu schválil nový zákon zaměřený proti vztahům lidí stejného pohlaví. Nově...

Počasí v Česku opět ovlivní saharský prach. Vytvoří oblačnost, sníží teploty

28. dubna 2024  7:47

Počasí v Česku v neděli opět ovlivní saharský prach. Vytvoří oblačnost, se kterou nepočítaly...

Co v EU prosadili čeští europoslanci? Nabíječky i Erasmus, připomínají se

28. dubna 2024

Premium V Bruselu a Štrasburku proběhlo v týdnu velké loučení. Ve stávajícím složení se totiž europoslanci...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1098x
Jsem satiriánský psychoterapeut s osobní zkušeností vysoké citlivosti (HSP). Píšu, tančím, muzicíruju, sbírám po kopcích bylinky, chovám Sphynxe, jsem zarytý frankofil a módní nadšenec. Fascinuje mě nezměrná krása, křehkost a hloubka lidské duše. 

www.ladeni-duse.mozello.cz

Seznam rubrik